Om jag tappar allt igen, är möjligt att det händer

hehe sitter i klassrummet och ser på american pie beta house :D engelska börjar kl ett. jag vet inte om vi får vara vart vi vill eller om jag måste gå till gårdsverkstan.. hm... får se om jag hittar ngn från klassen som vet :D
Efter skolan ska jag till frisören och fixa med mina förlängningar igen, ska typ sätta fast dom på ett bättre sätt^^ vilket är braaaa efter som dt kliar ^^
Om typ en månad elr ngt så tänker jag typ färga sååå häär
Gaaaaaaaalet kär i dessa ^^ :D hehe

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Grymt snyggt hår hon på bilden hade :D Det blir säkert jättesnyggt :)

2010-10-27 @ 12:58:15
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: emmys bloggkalas - TÄVLING atm

ball hårfärg :)

Postat av: luffi

Hejsan!



Kikar förbi och undra om du vill vara med i dagens blogg!? Kram Luffi

2010-10-27 @ 13:13:18
URL: http://www.luffi.se
Postat av: emmys bloggkalas - TÄVLING atm

låter som en bra fråga :D

tack! lycka till i tävlingen :)

Postat av: Anneli

Hej!

En ny sida har öppnat på blogg.se, en sida som vi nu behöver din hjälp till att sprida.

Har du någon sjuk/galen/roligt/absurd tanke på lager? Skicka in den till oss, berätta sedan för dina vänner att vi finns via ett inlägg på din blogg. Som tack får du en länk hos oss,(om din tanke är tillräckligt bra för att publiceras) perfekt sätt att visa upp bloggen för en bredare publik!



/ SjukaTanke

2010-10-27 @ 13:46:15
URL: http://alifein.blogg.se/
Postat av: [SJUKA TANKE]

Hej!

En ny sida har öppnat på blogg.se, en sida som vi nu behöver din hjälp till att sprida.

Har du någon sjuk/galen/roligt/absurd tanke på lager? Skicka in den till oss, berätta sedan för dina vänner att vi finns via ett inlägg på din blogg. Som tack får du en länk hos oss,(om din tanke är tillräckligt bra för att publiceras) perfekt sätt att visa upp bloggen för en bredare publik!



/ SjukaTanke

2010-10-27 @ 13:48:41
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0