sluta få mig att känna mig hemsk.

visste du...

att jag vill ha - Myskväll med mina  klassisar <3
att min senaste kyss - va udda.
att jag lyssnar mest på - oskar linnros
att jag pratar - osammanhängande
att jag inte gillar - att sova själv.
att jag avskyr när folk startar - traktorn med p-bromsen i ^^
att kärlek är - komplicerad.
att jag gillar att - sjunga på mattelektionerna ^^
att jag alltid kommer att - komma ihåg min och melissas pakt^^
att jag är hemligt förälskad i - Den mest underbara människan. fast dt är väl inte så hemligt. alla vet dt juh.
att sist jag grät var - hm.... ingen aning.
att min mobiltelefon är - mitt liv.
att när jag vaknar på morgonen - stannar mitt hjärta. (min väckarklocka dödar mig.)
att innan jag går och lägger mig - dricker jag pucko (:
att idag har jag - blivit skrämd av små häxor^^
att jag just nu tänker på - Den finaste
att i kväll ska jag - se på film :D
att i morgon kommer jag - hm... se på film? ^^
att jag hoppas -
att Daisy slutar så hon får leva. <3
Min bästavän.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad är det med daisy?

2010-11-01 @ 10:47:13
URL: http://alexandraomma.webs.com
Postat av: Amanda

ja? vad är det med Daisy :/ ?

2010-11-01 @ 20:15:36
URL: http://destroytherunner.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar; hon har blivit helt knäpp. orkar inte riktigt prata om dt...

2010-11-01 @ 20:16:58
URL: http://tackhejfuckdej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0